Sunday, March 10, 2013

sweet 18teen

Posted by princess!!! at 12:08 AM
Assalamualaikum~~~~

 ohmysuperdupersidepylupeydery .  *kemerepekkan apa la dia .. hehe





Apalah  yang istimewa sangat 18 ni? *oit, ni bukan nombor ekor la, herr 
Ok, umur aku sekarang dah mencecah 18 . Apalah yang aku buat sampai ke umur ni?
Kalau tokoh Islam, masa umur cengini , semua dah terserlah ketokohan mereka dalam memperjuang agama dan menjadi remaja yang penuh ilmu agama di dada. 

Aku? Aku? 
Jauhnya beza *sambil tunduk muka .

Hidup ini penuh dengan warna-warni , *sambil dongak tengok pelangi.
Hati pun warna-warni, yang dulu asal putih. kuang3.
Sepanjang umur sampai sini , apa yang tak pernah aku lalui .
Tapi aku suka tengok pengalaman orang lain, dan aku ambil sebagai pengajaran. 
Ciezly cakap, kalau korang tak kuat dengan prinsip, bila-2 sahaja korang akan hanyut dalam lautan .
Jangan buat je , tapi kne think . think! think! *sambl tonyoh kepala
INGAT TU !

*tengok mak nenek membebel.
hehehe.
Ala, membebel untuk share pengalaman n pendapat je.
Tak nak sudah, sape suruh bace . :p


*entry by si senget who lost idea.

0 comments:

Post a Comment

 

Princess_Rahsia Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea