Monday, October 21, 2013

Walking with shadow .

Posted by princess!!! at 3:14 AM


Di saat aku mula sedar , ku undur langkah .
Mungkin aku tak diperlukan di sini .
Selangkah lagi .
Tapi kali ini aku menukar arah .
Dan terus melangkah tanpa aku toleh jalan itu .
Sakit . aku Pejamkan mata dan lepaskan lelah . hm .

Kelopak mata dihiasi barisan mutiara .
Perlahan-lahan Ku buka mata sepet ini .
Mutiara hilang dari hujung rerambut mata .
Kemana pergi?
Jatuh kah? Atau kering ?
Ku abaikan…
Suara-suara bisikan kedengaran .
Ku pekup telinga , ku lari pantas .
Tinggalkan semua .

Berhenti seketika melepas penat yang menyeksa dada .
Bila nafas kembali pada rentak yang biasa .
Ku pejam lagi .
Kali ni ku kumpul tenaga , ku kumpul semangat .
Ku pasti Allah bersama .

Dengan itu , ku bangun dari longlai dan terus berjalan .
Biarkanlah aku berjalan .
Dan terus berjalan .
Allah selalu menemani  dan ku tidak keseorangan lagi .

The power of Allah . :’)

0 comments:

Post a Comment

 

Princess_Rahsia Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea