Thursday, June 13, 2013

My journey . :')

Posted by princess!!! at 8:16 AM


Dari gambar pun korang dapat agak dah apa yang aku nak huraikan dan story. 
Ok-2 , apa la yang ummu buat lepas PLKN?
Yup, aku sambung form 6. *Tak dapat tawaran mana-2 ke?
 soalan tu yang selalu aku dapat, dan orang selalu pandang hina kat orang yang masuk form 6.. Btw korang tau ke sebab musabab seseorang tu? So,  don't just use your eyes to judge something ! 


Aku dapat je tawaran lain. Dan tawaran yang memang aku nak sangat-2 , memang aku dapat. Tapi bak kata orang mengejar keberkatan doa seorang ibu bukan senang. So, kalau umi dah pilih yang ni, maknanya ni yang terbaik untuk aku . Aku tak kesah pun . Umi jaga dari kecik, so, mesti la dia tahu pe yang terbaik. :)

 menyesalkah aku? emm, tak . Tapi aku akan berusaha bersungguh-sungguh. Tunaikan apa yang umi nak dan kemudian dapatkan apa yang aku nak. InsyaAllah, mesti ada rezeki. Yang penting daya usaha itu tonggak jaya. heeeee.

Wish me luck ! 

Ya Allah berikan kejayaan kepada Ummu Itriah binti osman. Dalam apa jua yang dipelajari. . Jadikan segala cabaran itu satu semangat kepadanya agar dia dapat kecapi impian dia selama ini . Dan permudahkanlah segala urusannya. Dan jadikan perjalanan ini atas keredhaanMU. Aminnnn. :')

0 comments:

Post a Comment

 

Princess_Rahsia Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea