Wednesday, July 4, 2012

story mory v^_^

Posted by princess!!! at 8:31 AM
assalamualaikum..

hari ni.. ok aja.. cuaca ja tak elok.. rain rain rain~~~~ (ini mesti gara-gara azman lalat nyanyi la ni, haiyaa, lagi di larang lagi di nyanyi.. dasar la kamoo lalat...)

ok, back to topic..
hari ini, nak story mory sal sowang frenz kita ni.. huhu
rasanya, boleh tengok perubahan dia, selalu buat tak endah dekat aku, erm, mula2 aku pikir maybe aku yang mudah terasa tapi bila dah lama2 bukan aku yang terasa tapi hakikatnya..
huhu, tah la.. sedih pun ada.. dalam minggu ni, dia tak tegur aku pun..
bila aku cakap, dia macam tak dengar ja.. bila aku suruh dia ajar, dia senyap ja
tapi tadi time tusyen bawu aku sedar..
bila aku first person masuk kelas, aku duk la depan sekali..
tup2 dia second yg masuk, dia boleh amik satu lagi meja n letak berselang dengan aku..
ibarat tak nak duduk sebelah aku..
huhu..
bila aku panggil nama dia, dia buat2 macam sibuk..
hurm, dear frenz, i know u genius, i know u beautiful, i know u hot, i know u hav nice family..
u have everything that not everyone can hav it..
tapi, i hope u  sedar sorang kawan awak ni..
hurm..

ok la, nak caw, ada keje jap. daaa. nanti aku story lagi ye. daa, assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment